Sunday, June 17, 2018

Conectare

Salutare tuturor

Îmi doresc să mențion o oarecare conectare cu voi, așa că am decis să scriu câteva rânduri chiar despre asta. Când spun despre asta, mă refer la conectare. Astăzi stăteam pe o semicanapea afară, dacă se poate numi așa, și priveam în jurul meu în timp ce navigam pe internet. Și am simțit deconectare. Copilul meu se juca cu tatăl lui/soțul meu (nu știu de ce am adaugat și asta - așa mi-a venit) în curte și eu eram undeva în spatele ecranului. Chiar dacă în mintea mea eram conectată cu sute de persoane, de fapt nu eram, sau oricum nu eram conectată cu cele mai importante persoane din viața mea :) Mi-era lene să mă ridic, să smulg și eu buruieni, mi-era așa de „bine” acolo pe canapea. La un moment dat am decis totuși să fac și eu ce făceau ei. Și atunci totul s-a schimbat. M-am conectat. La mine, la ei, la natură, la prezent. A fost cea mai bună decizie a mea pe ziua asta.
   Este incredibil cum o acțiune atât de „nesemnificativă” este atât de „transformatoare” (zâmbeam acum cu gândul la unii dintre preferații mei - „Transformers”). A fost suficient să închid leptopul, să mă ridic și să smulg câteva buruieni și gata, m-am schimbat într-o altă persoană, am avut o altă perspectivă, am avut alte sentimente, emoții, m-am raportat altfel la ziua care începuse.
   Această conectare a continuat apoi și în modul de comunicare mai atent și mai prezent cu ceilalți, și în modul de alimentație, și în planurile zilei.
   Nu pot decât să vă provoc să „vă ridicați”, „închideți telefon/leptop/TV...”, CONECTAȚI-VĂ!
Este magic și merită  
  

No comments:

Post a Comment