Tuesday, June 19, 2018

Sincronicitate

Bine v-am regăsit prieteni dragi

Astăzi îmi doresc să scriu câte ceva despre sincronicitate, cumva legat de întâmplările petrecute în această zi. A fost una din acele zile în care totul se leagă la minut, fară ca eu să fac ceva în mod special. De fapt, consider că succesul a venit tocmai prin predarea zilei unei Puteri Superioare mie, într-un mod inconștient. Și doar am spus, acum am de făcut asta și apoi poate ajung să fac astalaltă. De asta s-ar putea să nu am timp, dar dacă mi-ar ieși aș fi foarte încântată. Și la finalul zilei au ieșit toate. Am avut și momente de îndoială, scurte ce-i drept, de genul ce caut eu aici, când puteam să fiu dincolo, unde m-aș fi simțit cu siguranță mult mai bine. Dar mi-am adus aminte să fiu prezentă și atât. Și „această prezență mi-a adus” multitudinea de sincronicități.
   Sunt convinsă că și vouă vi s-au întâmplat să se lege lucrurile unele după altele, chiar și până în detalii de genul semafoare pe verde exact atunci când treceai (așa cum mi s-a întâmplat mie astăzi), și metrou ajuns în stație exact când coborai, sau să întâlnești exact persoana cu care aveai nevoie să te vezi sau să vorbești cu cea/cel cu care aveai nevoia cea mai mare să vorbești chiar dacă tu nu știai asta încă, sau să fii atât de obosit încât să ți se spună - hai că vin să te iau în 15 minute, și mult mai multe și toate la un loc :) Sună magnific, nu-i așa?
   Sunt convinsă, de asemenea, că ați avut și zile în care puține s-au legat. Și acum mă întrebam: Oare nu din cauza dorinței prea mari de control? Oare nu am încercat eu să controlez totul până la cel mai mic detaliu în trecut și m-am frustrat maxim când nu mi-a ieșit?
   Iată cum, trăind doar în clipa prezentă, fără așteptări, doar cu anumite perspective, ajunge până la urmă să se „autoîmplinească” ceea ce-ți propui. Bineînțeles că am făcut și eu ceva, căci dacă stăteam în pat toată ziua, nu aș fi putut fi în mai multe locuri în același timp, nu-i așa? :)
   Acum mă gândeam că totul sună atât de banal, dar atât de banal de adevărat, încât este suficient. Totul vorbește de la sine.
   Acum în prag se noapte vă doresc numai gânduri de pace și liniște!

1 comment:

  1. Buna! Si eu reflectam la ziua nuntii mele, cum de s-au legat toate iar acum ca citesc ce ai scris totul devine si mai clar. Am incercat sa organizez totul perfect si mereu ramaneam fara timp asadar in ziua cu pricina m-am enervat si nu am mai vrut sa controlez nimic. De dimineata toata lumea tragea de mine pana cand am zis STOP eu vreau sa ma bucur de ziua asta pentru ca e unica. Astfel am lasat totul sa decurga normal fara efort prea mare si ce crezi? Totul a fost mai mult decat perfect. M-am simtit excelent cum nu m-am simtit niciodata si pot sa spun cu mana pe inima ca a fost cea mai frumoasa zi din viata mea si ziua in care am fost cea mai fericita. Te pup :*

    ReplyDelete